Vragen?

Vragen?

Bekijk hier de veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

Overige vragen

1 Kan ik via de website een offerte aanvragen?
Ja, dat kan tot 15 november. Indien u meer dan 50 pakketten wilt bestellen, dan kunt u via het offerteformulier een offerte bij ons aanvragen. Na ontvangst van een volledig ingevulde offerteformulier ontvangt u binnen 2 werkdagen via e-mail van ons een passende offerte. Klik hier om een offerte aan te vragen.
2 Kan ik via de website een afspraak maken bij een showroom?
Ja, dat kan. Indien u meer dan 50 pakketten wilt bestellen, dan kunt u via het afspraken formulier een afspraak in plannen. U kiest zelf een geschikte datum en tijd. U ontvangt altijd een bevestiging per e-mail van de gemaakte afspraak. Klik hier om een afspraak in te plannen.
3 Kan ik via de website de brochure aanvragen?
Ja, dat kan. U kunt de brochure aanvragen via het contactformulier. Uiteraard kunt u ook de brochure online bekijken. klik hier om de brochure online te bekijken.
4 Kan ik mijn pakket ook zelf samenstellen?
Ja, dat kan. U kunt vanaf 50 stuks uw pakket zelf samenstellen in een van onze showrooms. Hiervoor kunt u een afspraak maken via ons afsprakenformulier.
 
5 Kan ik een product uit een webshoppakket laten halen?
Nee, dat is helaas niet mogelijk.
6 Kan ik een product toevoegen aan een webshoppakket?
Nee, het is helaas niet mogelijk om een extra product toe te voegen aan de pakketten op de website.
7 Kan ik een wenskaart toevoegen aan een pakket?
Ja, dat is mogelijk. Hier zitten wel extra kosten aan verbonden. Indien u een wenskaart wilt toevoegen aan een pakket, neem dan contact met ons op.
8 Hoe zit het met garantie?
Wij geven 100% tevredenheidsgarantie. Indien een artikel uit een kerstpakket defect of beschadigd is dan zullen wij dit zo spoedig mogelijk en kosteloos vervangen.
9 Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier of uw klacht telefonisch (026-3195484) aan ons doorgeven. Wij streven ernaar om uw klacht binnen 2 werkdagen beantwoord te hebben, maar uiterlijk binnen 14 dagen krijgt u een inhoudelijke reactie van ons.
Bent u als consument niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

10 Welke verpakking heeft mijn kerstpakket?
Ieder pakket wordt verpakt in een stijlvolle designdoos, bestaande uit 100% recyclebaar golfkarton. De grotere dozen hebben handvatten voor extra comfort en draagkracht. Uitzonderingen op de doosverpakking staat expliciet vermeld bij het pakket, bijvoorbeeld een verpakking in een trendy bloempot, een stoere cooltas of een stevige houten kist.
11 Is Makro Kerstpakketten actief op het gebied van MVO?
Makro Kerstpakketten is koploper in duurzame logistiek, hetgeen onder andere blijkt uit de Lean & Green Award. Daarnaast heeft Makro Kerstpakketten Social Return opgenomen in haar beleid, zodat ook medewerkers worden ingezet met een grote(re) afstand tot de arbeidsmarkt. Voor meer informatie over ons MVO-beleid verwijzen wij u naar de pagina MVO-beleid. 
12 Kunnen de bonnen van de postcode loterij uit de pakketten worden gelaten?
Ja dit is mogelijk. De kosten bedragen €0.95 per pakket. Wij vragen u hierover telefonisch contact met ons op te nemen.
13 Wat zijn de afmetingen van de kerstpakketten?
Een overzicht van de afmetingen van onze kerstpakketten vindt u hieronder:

Pakket Afmetingen in mm Omschrijving
HS01 384x195x113 Borreltijd
HS02 384x195x113 Proosten in stijl
HS03 210x210x210 Choc non stop
HS04 384x284x113 Hollandse borrel
HS05 384x284x141 Bepakt en bezakt
HS06 384x284x182 Lekker snacken
HS07 485x235x135 Tapas Time
HS08 384x284x182 Sfeervolle proeverij
HS09 384x284x113 Viva Mexico
HS10 384x284x220 Cool en groen
HS11 875x920x108 Op en top Kerst
HS12 384x284x220 Rode Kerst
HS13 480x370x117 Chique interieur
HS14 395x300x345 Culinaire ontsnapping’
HS15 330x250x350 Touch of gold
HS16 480x370x130 Het magische Noorderlicht
HS17 384x284x220 Jingle Bells
HS18 384x284x332 Borrel bij kaarslicht
HS19 384x284x332 Oranje Boven
HS20 290x235x240 Krachtpatser
HS21
384x284x220
Relax at home
HS22 384x284x220 La Dolce Vita
HS23 500x400x250 Out of the Box
HS24 1190x180x160 Sharing is Caring
HS25 390x290x290 Escape Room
HS26 550x385x240 Kerst is…
HS27 550x385x182 Rode overload
HS28 395x312x213 Kunstzinnig lekker
HS29 480x370x130 Northern Lights
HS30 480x370x240 Culinaire opwarmer
HS31 480x370x240 Grill Master
HS32 384x284x262 Groene knaller
HS33 490x225x560 Feeling Home
HS34 480x370x240 Ambacht op z’n best
HS35 480x370x182 Serene rust
HS36 480x370x182 Let’s Go
HS37 550x385x240 Kleurrijke A-merken
HS38 480x370x240 Stoere bazen
HS39 550x385x290 Bourgondisch genieten
HS40   Super de luxe
HS41 590x390x300 Britse sferen
HS42 560x490x285 Luxe lichtpuntje
HS43 105x320x315 Grillen als een ster
HS50 330x180x110 Borreltopper
HS51   Klein maar groots
HS52 384x284x141 Oase van rust
HS53 384x284x113 Thuis borrelen
HS54 384x284x182 Rode topper
HS55 380x305x110 Laat je niet kisten
HS56 210x210x210 After Dinner
HS57   Snack bucket
HS58 384x284x182 Traditionele topper
HS59 384x284x220 Geef groen
HS60 384x284x141 High Wine
HS61 384x284x262 Expeditie Kerst
HS62 480x370x117 You’re a Star
HS63 480x370x182 Outdoor avontuur
HS64 384x284x262 Merkwaardig groots
HS65 560x490x285 Vurige ambacht
HS66 540x450x150 Breakfast Club
HS67   Chef ‘t samen
HS68 550x385x290 Merry Grilling

14 Heeft u een Cadeau Carrousel voucher ontvangen en heeft u hier vragen over?
Vul dan het contactformulier in op Mijncarrousel.nl of neem contact op met onze telefonische Cadeau Carrousel helpdesk op: +31 (0) 900 8 528 528 (normaal tarief).

De helpdesk is bereikbaar van:
maandag t/m vrijdag:     09.00 tot 21.00 uur
zaterdag:                        09.00 tot 17.00 uur
zondag:                          11:00 tot 16:00 uur

Houd jouw persoonlijke inloggegevens bij de hand.