Vragen?

Vragen?

Bekijk hier de veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

Betalen

1 Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Op de bestelpagina kunt u kiezen uit diverse betaalmethodes (Ideal, creditcard of op factuur). Bij betaling met iDeal is uw betaling direct verwerkt en wordt uw bestelling direct in gang gezet. Bij betaling op factuur dient u het factuurbedrag binnen de gestelde betalingstermijn zelf over te boeken. Te late betaling vertraagt de levering en schort de levering op. Bij alle betaalmethoden ontvangt u na uw bestelling een bevestiging en factuur per email.

Particuliere bestellingen kunnen enkel worden voldaan met iDeal of creditcard. Wij bieden betalen op factuur niet aan voor particulieren.

Voor bestellingen op factuur voeren wij een kredietcheck uit via onze partner Graydon. Dit doen wij om er zeker van te zijn dat uw bedrijf aan de betaalverplichting kan voldoen. Daarnaast checken wij ook of het afleveradres overeenkomt met uw bedrijf.
2 Wanneer moet ik betalen?
Indien u tijdens het bestellen op de website kiest voor de betaalmethode iDeal of creditcard dan dient u de betaling tijdens het bestellen direct te verwerken. Indien u kiest voor een betaling op factuur dan ontvangt u van ons per e-mail een factuur. De factuur dient minimaal 2 weken voor levering kerstpakketten betaald te zijn. 
3 Kan ik in termijnen betalen?
Nee, het is niet mogelijk om in termijnen te betalen.
4 Is het mogelijk om de factuur te splitsen?
Nee, het is niet mogelijk om de factuur te splitsen.
5 Hoe ontvang ik mijn factuur?
Ongeacht uw keuze van betaling wordt uw factuur per e-mail naar het door u opgegeven e-mail adres verzonden.
6 Wat als ik te laat ben met betalen?
Indien uw betaling later bij ons binnen is dan de gestelde betalingstermijn dan kunnen wij de door u gewenste leverdatum niet garanderen.